vineri, 6 februarie 2009

Coke.

Pai ... Nu cred ca mai este vreun rost sa scriu tot ce a scris colega mea mai jos , asa ca ma voi descrie putin .
Daca m-ai vedea pe strada ai spune ca sunt un individ cel putin dubios . Sunt un baiat la varsta de vreo 18 anisori [pana in luna Mai] , sunt relativ inalt , ma imbrac in haine largi si am o privire cel putin dubioasa . Sunt ambitios , niciodata nu dau in spate daca stiu ca am dreptate si ... Cand ma contrazic cu domnisoara Pepsi iese urat [ Nici ea nu da in spate ] . Am o mica mare pasiune : rollerblading. Nu , nu sunt foarte bun la asta , dar imi place si imi este de ajuns . Enough chit-chat , acum m-am trezit si trebuie sa imi fac ordine in camera . Revin mai pe seara cu un subiect interesant ... Cred . Daca nu , inseamna ca am murit .

V-am pupat pe portofel ! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bagate in seama cu Japca:D..cu NOI se poate.