joi, 26 februarie 2009

Chaos by Coke

Pe scurt : Am MULTE idei in cap si nu voi avea de gand vreodata sa le scriu intr-o anumita ordine doar pentru ca tu , dragul meu cititor , sa le intelegi .
Recent , am inceput sa fiu iritat de ORICE . Nu suport sa fiu bagat in seama de necunoscuti , si incepe sa se intample din ce in ce mai des . Scrie cumva pe fatza mea "sunt sociabil" ?! Well , NU SUNT DELOC SOCIABIL ! NU imi place sa intru in vorba cu necunoscuti pe tot felul de subiecte idioate ... Desi cateodata ma amuza prostia unor oameni . Partea trista este ca acest fenomen e la ordinea zilei . Si mai trist e ca , daca nu raspund , ma lovesc de replica "de ce nu vorbesti cu mine ?" . Chiar exista oameni destul de idioti cat sa nu inteleaga ca NU VREAU sa socializez daca nu ii bag in seama ?!
Alta problema ar fii cea numita "barfa" . Dragii mei , chiar nu imi pasa cine se cupleaza cu cine , cine se fute cu cine , etc etc ... Si cand spun etc , chiar ma refer la asta . Nu inteleg de ce toata lumea vine si imi spune "Ai auzit ca Xulescu a facut stiu-eu-ce ?" . As intelege daca as avea o treaba cu respectivul Xulescu ... Dar cand chiar nu il cunosc...DE CE AR TREBUI SA IMI PESE ?!
Ok am inceput cu stangu ... Imi scuip veninul unde nu trebuie .
Concluzie : Hai sa vorbim despre fluturasi si gargaritze . Dar asta in alt post , nu am chef acum .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bagate in seama cu Japca:D..cu NOI se poate.