sâmbătă, 7 februarie 2009

By Pepsi: Dare for more ladys:))

Deci,(încep cu academicul deci,ca sa Comprede toata lumea).
In euforia mea extrem curata..(adica no dava,no pils and no magic elixirs),am citit un articol..(foarte bine scris ţin să menţionez)despre lucrurile care nu trebe' zice niciodata unui tip..si despre lucrurile care îl enervează..şi deci,m-am hotarat să fac o mica analiză,Enjoy:

1.''Vai,ce chestie mi'ai bagat un bebe in burtica''
Vs.
''Sa stai langa el (dupa o partida se sex in prealabil),in picioare in faţa unei oglinzi,sa iţi umfli burta şi sa'i zici ''Iubi,nu'i aşa că-mi sta bine??''

O dumane!amandoua cazuri se iau mâna'în'mâna..şi produc acela'şi efect de WTF?!? (Mai' pă româneşte-Ce pompa mea?!?)

2.După ce te'a inşelat,şi a avut şi bunul simţ să o recunoasca,tu o suni pe măsa şi îi zici ce ''mârlan'' e fiisu,menţionând in prealabil cum te'a forţat el să incercaţi nuş' ce poziţie,şi cum nu îşi spala el şosetele.
For fuck sake femeie..dar ciar tută sa fii,cand te inşeală-inseamna ca NU îi oferi ceva,d'aia caută acel ceva in braţele alteia..dar daca tu eşti atat de proasta incat sa îţi pese decat de ce vrei tu-suportaţi naibii consecinţele si mai dao dracului de treaba.

3.''Iţi suni iubitul disperata,plangând,pe linia de urgenţă-la servici' şi îi zici sa vină urgent acasa- omu ajunge disperat,speriat oripiat-iar tu,spartă de plans îi intinzi BORCANUL ĂLA NENOROCIT cu murături care te seacă de juma dă' oră-ca să-l deschida.''

4.Scrii prin toată casa bileţele,pe uşă (cu vopsea preferabil.),pe toate blogurile,pîna şi pe site'ul lui de la servici',şi iţi faci si un e'mail in prealabil,cu Numele lui si prenumele tau..asta ca sa demonstrezi la toata pulimea cat de mult va iubiţi,şi cat de bine suna prenumele tau cu iniţialele lui.. DUH..

5.Replica ''Spune-mi drept..mai visezi,aşa..din cand in cand la sex cu alte fomei?!'' Pai draga pitzi..cata lipsa de creier,cat Minus de iq sa ai sa dai o intrebare atat de penală?Asta îi demonstreaza ceea ce nu ar trebui sa se intample-mai exact faptul că tu incerci sa controlezi tot.Şi visele mai nou..Duuuh..!

Mă rog,ma limitez la astea,ca să adaug si metodele mele preferate de a te razbuna pe un tip..(poate sunt imorale-dar daca se merita..de ce nu?)

1.Te duci la el acasa,cu un prieten si cu o bâtă de basebal,suni la uşa,iar cand el deschide-Îi dai una in Ouă cu toata puterea.
El se va târâ in genunchi de durere ,si te va inreba..''De ceeeeeee???!''

Şi atunci,replica ta va fi ''Ştii tu de ce!'' Şi pleci..genial nu:D?

2.Fabrică un stiker,destul de remarcabil cu ''Atenţie,Penis mic la volan!''
Şi lipeşte-il de maşină :D.

3.Ai aflat ca are o intalnire cu o potenţial noua iubită?În restaurantul care cica va placea voua? Fii draguţă-Roaga-l pe chelner sa îl anunţe urgent că îl cauta disperată soţia ...

4.Cheama'l la o cafea,cu noua lui prietenă ar fi perfect..si spunei nonşalantă-ca toate fanteziie sexuale..absolut neîmplinite de el (menţionând partea cu fiecare cu ce are şi cu ce POATE) au devenit,în sfrârşit realitate :D....


Ah..şi hai că ma limitez la atât..

Sper că am fost de folos...
Pupici cu gliter si gloss

By Pepsi :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bagate in seama cu Japca:D..cu NOI se poate.