marți, 16 iunie 2009

Chillax from me Home B-) By pepsi.

Russsiaaaaa...
Moldovaaaaa...
Ukrainaaaa...
Chillax,calm..fara telefonul care suna non stop..fara examene stupide sau teme pe vara..fara,fara,faraaaaa!
Sunt mandra posesoare a unei ambitzii stupide.
Unde scrie ca nu ai voie sa ti-o tragi din priviri cu fratele fostului tau?
Nicaieri.
Fumez mult,ma relaxez cand am "timp" in hamac si mananc cirese albe pana m se face greatza.
Urmatoare staie?abia astept sa ajung la Drew la mare.
MAREA RUSEASCA...asta rupe.
As fi total ipocrita daca as parafraza oamenii care imi SUGEREAZA (futuva-n gura sa va f*t =)))) )
Ca mi-e dor de ei..
Da ma coae...mi-e dor de voi..dar totul are o limita nu?:))
Limita mea se afla la granitza Romanei.
Imi lipseste Tonka,Down Town,Mieri si habi..sau Non Crew...
Poate imi lipseste putin si ANDU,MIKEY,ALEX,ARON,KIM,ANDREI,PESTE AND CO.
Dar ma opresc aici.
BLEA!Realizez ca scriu doar pt ca sa fie scris ceva..si asta ma enerveaza...eu nu fac nimic fara sa azm chef.S acum realizez ca nu am chef..dar tasestez in continuare automat.

Ok...in alta ordine de idei..am realizat ca ma excita imaginea lui Stix,transpirat in shortzi cand se "fute" intr-un dute vino ba la mine in cute ba la el.
Ma incanta in aceiasi ordine de idei felul in care se uita la mine,felul in care ma cearta cand stau in ploaie..si fell in care imi zambeste facand glume ciudate.
Bai..sincer...las lua cateva ture vara asta.
Sau mai mult?
Ce conteaza.
Sunt fericita.Si asta conteaza.
NU BAGATI IN SEAMA ABERATIILE MELE.


PS:Cokeeee booo >:D<...succes cu bacul mam lui de bac,Stii ca o sa il dai bine.
Iar de faza cu tziganu..e zic sa vezi daca poate inota..ca sa il ajuti leaga-i o piatra de gat.
Pupici cu gler si gloss >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bagate in seama cu Japca:D..cu NOI se poate.