marți, 10 martie 2009

Aleg ! by Coke

De ce ma duc la scoala cand pot sta acasa ?
De ce sa ma cert in fiecare zi cu profesorii care nu ma suporta cand pot sa dorm ?
De ce sa nu invat mai mult pentru Bacalaureat in loc sa frec menta pe acest site ?
De ce nu vreau sa dau admitere stiind ca pot intra la o facultate mai buna ?
De ce sa nu imi doresc o viata cu o slujba stabila si bine-platita ?
De ce sa nu imi doresc o familie pe care sa o vad doar seara cand ma intorc de la munca ?
De ce nu vreau sa duc o viatza monotona dar stabila ?

PENTRU CA ALEG !!!
Pentru ca nu imi doresc o viatza plictisitoare !
Pentru ca nu vreau sa ma integrez !
Vreau sa simt adrenalina , vreau sa simt ca traiesc , ca zbor , ca iubesc ! De ce ? Pentru ca POT !!!
Nu esti de acord cu mentalitatea mea ? Ai ceva de comentat in legatura cu asta ? Reactia mea poate fii spusa in o mie de feluri , dar va ramane acelasi mesaj :
FUCK YOU !!!




Ma scuzati , s-a trezit rebelul din mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bagate in seama cu Japca:D..cu NOI se poate.