luni, 6 iulie 2009

New by Coke

Dupa multe nopti nedormite , mult sange pierdut pe cai nazale din cauza stresului , nervi , etc s-a terminat ! L-am luat . Nu o medie tocmai perfecta , dar 8.85 suna destul de ... ok . Conteaza ca am terminat . Acum astept urmatorul pas : Facultatea . Astept sa ma duc sa ma inscriu si ... Astept .

In alta ordine de idei , imi place viata mea . Incep sa ma rup de toti prietenii falsi , o duc mai bine fara ei . Incep sa ma rup de anumite obiceiuri , e mai bine fara ele . Incep sa ma schimb...In bine...Sper . La capitolul iubire...O duc mai bine ca niciodata . Am langa mine o fata care ma sustine in tot ceea ce fac , care ma intelege cand eu nu pot sa ma inteleg ... Care ma iubeste . I don`t need more than that .

Cam atat pentru moment , va las cu o melodie .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bagate in seama cu Japca:D..cu NOI se poate.